Thursday, December 15, 2011

Kempunan....

Since Bonda dan Ayahanda tercinta balik dari menunaikan Haji, Bonda sakit teruk. Sampai nak bangun pun tak larat. Demam melarat-larat lah. Aku sedih gila tengok Bonda sakit. Aku cakap dengan Ayahanda, "Abah, bawaklah mak tu pergi klinik.. Nadia tengok macam dah teruk je". Kemudian Ayahanda pun balas balik "Mak kau tu kat sana sihat walafiat dia tau, sakit-sakit pun dia gigih jugak, kat sini terus je lembik, takpelah nanti abah bawak lah mak kau tu pergi klinik". Aku senyum je tengok Ayahanda aku tu. Agaknya penat kot Bonda nak kejar Ayahanda masa kat sana sebab Bonda ada bagitahu Ayahanda aku tu jalan laju sangat, penat dia nak follow. Heee! Tapi part yang paling tak bestnya apasal aku tulis title kempunan? Sebab aku memang kempunan gila ni. Dari 4hb 12 haritu aku sikit pun tak jamah masakan Bonda. Semua sebab Bonda sakit. Kesian Bonda. Takpela Bonda, nanti ade masa Bonda masakkan untuk Nadia k? *Ayat sedapkan hati* Rindunya la masak asam pedas dia. Perghhhhh!!! Kla baii.


P/S : BONDA CEPATLAH SEMBUH........ Rindu ni haaaaa nak makan air tangan Bonda. Isk isk isk

No comments:

Post a Comment