Thursday, December 15, 2011

Bercinta? Oh no!

Kenapa aku cakap Oh no! Sebab bagi aku memang taklah aku nak bercinta ke ape ke. Bukan tak nak tapi pintu hati ni macam dah tutup rapat sangat. Since mangkuk ayun tu TIPU aku sampai skrg ni aku tak boleh nak bukak2 lagi. Ape punya sial la dia dah bagi kat aku ha? Serius la susah gila nak terima mana-mana lelaki. Kadang tu yang datang semua sama je, GATAL. Ade ke tulis kat dahi aku ni tempat untuk anda melempiaskan KEGATALAN anda. FUCK! Sengaja atau tak aku ade jugak sound certain lelaki sebagai peringatan supaya jangan approach perempuan dengan cara macam tu. Heshh! Please be nice guy. Dunia nak kiamat dah ni. Aku anggap semua lelaki ni kawan je. Sebabnya kawan tu lagi baguskan, betul tak? Bagi memeriahkan persahabatan antara kita semua. Heee... Tapi aku masih menunggu untuk pintu hati aku ni terbukaaaaaaaaakk luas. Haaa amekaw! Luas dan terang untuk bakal suami aku terus. Penat dah rasa nak bercintan cintun bagai ni. Ex bf aku pun ade yg dah kahwin, nak kahwin pun ade gak. Maka. Lekas-lekas la aku nak ke arah itu. Heeeee! :D

No comments:

Post a Comment