Tuesday, October 4, 2011

Telur dan Manusia









Comelkan telur ni boleh buat face expression? Manusia pun boleh jugak buat betul tak? Cuma kadang-kadang orang lain susah nak faham kenapa kita terpaksa buat reaksi muka macam tu. Aku kalau marah aku memang terlalu jadi SHOW OFF sangat sebabnya aku susah nak kawal expression aku. Unless aku dah terlalu bengang aku macam diam jela, simpan dalam hati. Bila kat rumah, haaaa expression sedih aku pulak datang. Kalau bab-bab menangis ni aku memang ego sikit la. hahahaha! Biasa lah org cakap aku ni nampak je lurus bendul, tapi sebenarnya tak. Nampak je macam manja tapi keras. Macam-macam expression aku boleh buat. hahaha. Ala, aku ni cakap macam orang lain tak boleh buat expression kan? heeeeeee.... bengong. Saje jek nak membebel. kan??

No comments:

Post a Comment