Thursday, October 7, 2010

Egokah aku??

Ego ke aku ni? ok kalau aku dah buat silap aku mengaku lah. tapi mula-mula tu memang lah aku berangin tak tentu pasal SEBAB kau bergurau tak kena tempat! kau tau tak aku ni dah la penat buat assignment dengan test aku buat macam haram je boleh pulak dia nak bergurau dengan aku macam taik kan. peh! menyirap gila. cukuplah bila aku dah say sorry kau pulak nak kata aku ego? hey, kalau aku dah marah memang lah aku melenting. tapi bila dah lama sikit aku sedar lah apa yang aku cakap tu memang ada overnya. tapi kau pun patut sedar jugak ape yang kau dah cakap kat aku tu memang melampau. jangan lah fikir semua orang dalam dunia ni boleh terima gurauan kau yang menyakitkan hati dan wrong time! hurmmmmm.. dah lah kau nak jumpa aku jumaat ni pastu boleh pulak kau buat hal cakap yang bukan-bukan. buat aku takda hati dan perasaan nak jumpa kau. sekarang bila aku dah mengalah kau lagi nak keras kepala! babe, teruskanlah.! aku tak jumpa kau pun takpelah. aku anggap takda rezeki je nak jumpa. but then, ada hikmah juga kalau tak jumpa. dapat siapkan assignment. kalau lah tak jumpe. kalau jumpa lain cerita.

*p/s : MEMBARA HATI AKU MASA TYPING POST NI...!

No comments:

Post a Comment