Tuesday, October 5, 2010

FRENDSHIP NEVER END!

THE LARRIKINS - LYNN, MYE, NADEA, AQI & FYDA -2005 to 2010-

First picture ni diambil pada tahun 2006. masa ni masing-masing muda lagi. yes! after SPM! Still young. aku sangat teruja time ni sebabnya ni lah perkara paling best pernah aku buat. hang out, jamming, girls talk, gaduh-gaduh, jalan-jalan. wah! best sangat-sangat. dulu kami ada band. namanya THE LARRIKINS. hahaha! kelas tak? Actually, semua pertemuan kami tanpa dijangka. Saling tak kenal antara satu sama lain, cuma aku kenal dari jauh iaitu FYDA dan MYE, kenal dari kecik tapi tak pernah close each other lah. But then, start aku gaduh dengan BESTFRIEND aku masa kat sekolah, time tu lah aku close gila dengan FYDA. (time tu aku satu kelas dengan FYDA) hahahaha! apelah kan satu kelas tapi tak close. yela, sebab aku ada bestfriend time tu so macam aku tak rapat sangat ah dengan dia. lepastu, lama-lama stay kawan dengan FYDA aku jadi macam syok. hehehehe! even dia kadang-kadang tak sependapat dengan aku. tapi aku akui.... I LOVE TO BE FRIEND WITH HER!

Sesudah itu FYDA kenalkan aku dengan MYE, AQI dan LYNN. hahaha! masa aku tengah bersedih sebab aku gaduh dengan bestfriend aku diaorang lah penceria keadaan. Dan aku betul-betul suka gila lah. diaorang memang best, gila-gila dan baik. hahahaha! Gambar ni diambil oleh mama AQI. pergi JUSCO tebrau dengan parents AQI. hehehe! relax je time ni, dress up ala-ala gothic, emo, punk rock. actually kami sebenarnya sangat cute plak time ni. nampak kebudak-budakan dengan imej macam ni. thanks FYDA coz banyak ajar aku make up style emo. hahahaha! lawak.......
Yang ni pulak gambar yang baru diambil baru-baru ni. RAYA! hahahaha! lama gila aku tak jumpa lynn time ni. gila mencanak aku rindu kat dia. tengoklah rupa aku masa ni mcm mak andam dah. penat gila busy kemas rumah, buat kuih tu yang muka macam mak andam.
LOCATION : Bevy World. hidangan yang disantap semua sedap nak mati. hahahahaha! tapi mye je macam makan meggi. apekah? hahahha!
POSISI GAMBAR 2006 : kiri sekali, FYDA, LYNN, AKU, AQI dan MYE. peace!
gambar ni cuma nak buat perbandingan jek dimana diatas adalah gambar kami semasa muda, kacak dan sungguh hensem! dan yang dibawah tu pulak gambar kami dikala kami semua sudah boleh jadi bini orang. hahahahah! yeke boleh... syhhhhhhh... cuma LYNN je yang ada jawapannya.

POSISI GAMBAR 2006 : LYNN, AKU, MYE dan FYDA. sorry to MYE sebab gambar anda dicrop untuk samakan gambar dengan 2010. heheheh!
(Lainkan semua time ni, cepat betul kami membesar!)

Raya.....! SELAMAT HARI RAYA UNTUK SEMUA..... dari kami the GORGEOUS LADIES! wahhhh... kelasssss kau maria!


No comments:

Post a Comment