Tuesday, August 3, 2010

Bila aku dah mula rasa sakit hati......

Tengok pada tajuk post aku pon dah nampak aku memang bosan sangat sekarang dengan dia. Tau sebab kenapa? Sebab aku rasa diri aku ni tidak dihargai oleh dia. Dan kenapa aku tak dihargai? Sebab dia tak suka aku kot. Entah lah. Benda macam ni susah nak cakap sebabnye aku rasa sakit hati ni dah mula jadi penyakit kronik. So it worst kalau aku teruskan jugak. Bila kita dah sayang seseorang tu memanglah kita sanggup berkorban apa je utk dia kan. Tapi yang aku peliknya kenapa pulak asyik aku je yang terkorban?? Dia mula tak hargai aku dan mula buat aku rasa bosan. Itulah dia lelaki. Tapi aku tau tak semua lelaki macam dia. Ada lelaki yang baik dan ada juga yang kurang baik. Aku kurang bernasib baik. Sedih sgt......

*p/s : JANGAN SAKIT HATI.

No comments:

Post a Comment